Güncellemeler
9 ay
Zaten kaliteli arkadaşlarım var bana katan bir şeyler olmalı ve ben bunu hayat modusu yaptım yani boş insanlarla arkadaşlık yapamıyorum
Cevap
3Cevap
Herkes çıkarcı bu zamanda ne dostun olsun ne arkadaşın herkes menfaatçi olmuş
Sana faydası olsun ne zamanını ne duygularını harcamasın
Kişinin kendisini önce kaliteli olmalı sonra kaliteli ortamları olur yavaş yavaş
Gidersin selam verirsin tavuk pilav yiyelim mi dersin fjsoandfjskwnehdh
direk kafanı sarana selam verip tanışarak yapılır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, kaliteli arkadaşlık hem real'de hem sanalda kesinlikle karşılıklı saygı, güven ve samimiyetle olur. Gerçek hayatta arkadaşlık kurarken, ortak ilgi alanları oluşturmak süper bir başlangıç. Kendini geliştiren insanlarla vakit geçirmek, motivasyonunu da arttırır. Kitap kulüpleri, atölyeler ya da çeşitli etkinliklerde tanışabileceğin harika insanlar olabilir. 🙌
Sanalda ise, sosyal medyada ilgi çekici ve pozitif içerik paylaşan insanlarla etkileşime geçebilirsin. Örneğin KızlarSoruyor gibi platformlar tam bunun için uygun. 😊 Hem yazıların hem de deneyimlerinle insanlara destek olabilir, oradan samimi bağlar kurabilirsin. Ama tabii internette dikkatli olmayı unutma, herkes iyi niyetli olmayabilir. 😇 Her iki ortamda da sabırlı ol ve doğru kişileri hayatına al. 🌟