Sevgilisi varken herkesin takip isteğini kabul eden tarafta mısınız yoksa ilişkime saygım var diyen tarafta mısınız?

Herkes dürüst olsun , lütfen. Şık koydum ki taraf olun diye.

İlişkime saygım var. Kabul etmem.
Kabul ederim. Ne olacak ki? 🤪
Takip isteklerini bekletip ayrılınca tümünü kabul ederim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
9 ay
Şık koydum ki dürüst olun diye diyecektim.
Sevgilisi varken herkesin takip isteğini kabul eden tarafta mısınız yoksa ilişkime saygım var diyen tarafta mısınız?
Cevapla