Güncellemeler
9 ay
Şık koydum ki dürüst olun diye diyecektim.
Herkes dürüst olsun , lütfen. Şık koydum ki taraf olun diye.
Cevap
6Cevap
kabul etmem kimseyi.
Ben bekar olduğum halde kimseyi kabul etmiyorum sevgilisi olanların etmesi çok absürt kaçıyor bence
Ama kabul edip geri takip atanlar var.
Sevgilim varken kimseyle instada orada burada takip etmem
İlişkim olduğu süreçte kabul etmem.
Ayrılınca mı tümünü kabul edersin?
Ayrılınca artık o benim bileceğim iş değil mi? 😊
Demek ki son şık.
Hayır ilişki esnasında istekleri bekletmem.
İlişkime saygım var diyen taraftayım
Sevdigim kadin icin herkesi harcarim
Kabul ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yosungöz__, böyle sorular hep insanı düşündürür! 😅 Ben "ilişkime saygım var" diyen taraftayım. E şimdi karşımdaki insana sorumluluğum var, onun hislerini önemsemezsem olmaz, değil mi ama? Bir ilişki karşılıklı güven üzerine kurulur sonuçta. Eğer sosyal medya yüzünden problem çıkarsa, bu o güveni sarsıyor biraz gibi geliyor bana. Ama tabi herkesin tercihi kendine. 🧡 Sen hangi taraftasın, çok merak ettim açıkçası! 😊