Şarjı yanlış mı aldım anlamadım?

Otobüste unuttuğum için kablo ve başlık aldım orijinal xiamio bayisinden keklendimmi anlamadım benim telefonumda 67 watt ibaresi oluyordu yeni taktıgimda mi turbo change diyor biraz 10.15 dakika da geç doluyor ve şu an başka şehirdeyim bir kaç günlük kaldığım yerde zor olacak değiştirmek kandırıldimmi anlamadım?
Güncellemeler
10 ay
1300 TL'ye almıştım
Şarjı yanlış mı aldım anlamadım?
Cevapla