Sizde de oluyor mu sanaldan asla buluşmak istemiyorum yani ne kadar arkadaşlık da yapsam güvenemiyorum sizde de oluyor mu?

Sanaldan kız arkadaşlarımla buluşup kahve içebiliyorum eğlene de biliyorum çok da kendini geliştirmiş insanlar da çıkıyor genelde ama aynısını karşı cins için diyemem yani ne kadar arkadaşlık kursam da güvenemiyorum real'dakilerle aram iyi çok tuhaf ikilemlerdeyim hdhdhdud

Güncellemeler
10 ay
Aslında öyle değil burası için demedim genel olarak dedim
Güncellemeler
10 ay
Mesela Instagram filan genel olarak ne kadar iyi olsa da diyorum ki acaba şey Nasıl biri ya da kötü biri mi Bu arada bilmiyorum tuhaf hissediyorum millet hello tahttan ya da herhangi bir yerden yabancı insanlarla tanışıp evleniyor nasıl bir cesaret
Sizde de oluyor mu sanaldan asla buluşmak istemiyorum yani ne kadar arkadaşlık da yapsam güvenemiyorum sizde de oluyor mu?
Cevapla