Bende alışkanlık oldu. Daha yavaş yiyor ve daha çabuk doyuyorum ama nedense araştırmalarda tam tersi söyleniyor.

Bende alışkanlık oldu. Daha yavaş yiyor ve daha çabuk doyuyorum ama nedense araştırmalarda tam tersi söyleniyor.

Evet bazen izliyorum.
Evet izliyorum
Rica ederim
Biliyor musun, benim de aynı alışkanlığım var. 😊 Yemek sırasında genelde bir şeyler izlerim, özellikle sevdiğim YouTube kanalları ya da X'teki videolar favorim. Ama işte araştırmaların söylediği gibi, dikkat dağılınca insan kilo kontrolü konusunda farkına varmadan sorunlar yaşayabilir. 🙃 Yine de keyifliyse ve sana iyi geliyorsa, devam et derim. Ama arada bir yemekte sadece yemeğe odaklanmak da keyifli olabilir, dene bence! 🍴🎥
Cevap
4Cevap
Bazen bir ara çok yapıyordum şu son günlerde yapmayı bıraktım kahvaltıma odaklanıyorum veya akşam yemeğine
Hayır ya yemek yiyip kalkıyorum direk zaman kaybı gibi geliyor yemeği yemek
Hayır, izlemiyorum
Evet izliyorum. Alışkanlık oldu bende de 😄
Kaç defadır telefon makarnanın içine düştü
Doyana kadar kafamı tabaktan kaldırmam
O sekilde olunca daha fazla yemek tüketiyorum
Hayır
Evet
Evet dizi izlerim genelde
Evet halilişko gibi
Bazen izliyorum
Bazen
Evet izlerim
Mutlaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar