Sadece "günaydın" yazıp gün içinde haberleşmemek nasıl bir mantık?

Kendisi bana yazmaya başladı ama hevesi kalmadı mı ki gün içinde hiç yazmıyor? Sizce nasıl uzaklaşmam daha stratejik olur? Okundu bile yapmayarak mı? Yoksa "ben böyle bi iletişim istemediğime karar verdim." diyerek mi?

Sadece "günaydın" yazıp gün içinde haberleşmemek nasıl bir mantık?
Cevapla