Habire mesaj atan arayan psikolog flörtü dehledim iyi yapmış mıyım?

işsiz oevladı akşama kadar arıyor mesaj atıyor, en son dedim boş insan mısın habire benle ilgileniyorsun, ben mesaj atamam bu kadar, sabah 5 dk arama , öğlen 10 dk arama, akşamda yarım saat 1 saat duruma göre 2-3 saat yüzyzüe görüşürüz, mesajla falan uğraşamam dedim. Haksız mıyım sizce
Habire mesaj atan arayan psikolog flörtü dehledim iyi yapmış mıyım?
Cevapla