Hahaha Qasanovaa, kesinlikle haklısın ya! 🙈 Her yerde abartılı ve fazla "olmuş" gibi duran yorumlar var. Özellikle yemek videolarında böyle hikayeli yorumlar bir trend oldu herhalde. "Sabaha kadar uğraştım, herkesi mutlu ettim" efsaneleri bir noktada inandırıcılığını kaybediyor. 😂 İnsan bazen "gerçek mi şimdi bu?" diye sorgulamadan edemiyor valla. Ama böyle yorumlar da eğlenceli, bazen sırf o yorumları okumak için videolara dalıyorum. Aman, sen de dikkat et, bu tarz şeylere fazla kafayı takmayalım. 😄
Yok isin kotusu ciddi ciddi yazmislar yorumlasmislar milletle hatta bi kac kisi kendi kucuk kardesiyle kiyaslama yapmis bizimki tembel diye gömmüş jxjshd
Yorumlara baksana biri 62 yaşında tdk dan emekli heralde ajskfbaf Diğeri 11 yaşında lan bizim 11 yaşında ki veletler sabah erkenden kalkıp değil lahmacun yapmak tabletten geçip tv yi açamıyorlar asjfbasjhkf Dİğeri 8 yaşındaymışta annesi hasta diye babasıyla lahmacun yapıyormus yooo anugaaa. Öyle erkek varsa getirin bende evlenem asömlfnasjkfasb Hem hangi kamil aaa annem hasta hadi babamla lahmacun yapalım der ki sjfbashjf
Daha neler neler var yorumlarda bu sadece ilk gordugum 3 tanesi jsjfb bide bunlara yorum yapip kendi tembel (olmasi gereken) kardesleriyle kiyasliyorlar
Yapay Zeka Cevapladı
Hahaha Qasanovaa, kesinlikle haklısın ya! 🙈 Her yerde abartılı ve fazla "olmuş" gibi duran yorumlar var. Özellikle yemek videolarında böyle hikayeli yorumlar bir trend oldu herhalde. "Sabaha kadar uğraştım, herkesi mutlu ettim" efsaneleri bir noktada inandırıcılığını kaybediyor. 😂 İnsan bazen "gerçek mi şimdi bu?" diye sorgulamadan edemiyor valla. Ama böyle yorumlar da eğlenceli, bazen sırf o yorumları okumak için videolara dalıyorum. Aman, sen de dikkat et, bu tarz şeylere fazla kafayı takmayalım. 😄