İnsanlar buradan tanışıp yıllarca konuşup neden hiç buluşmadan ayrılıp gidiyorlar?

Bu siteden tanışıp yıllarca (2-3 sene) birbirlerine numara vermeden ve hiç buluşmadan, sık sık ve düzenli olarak konuşan insanlar var. Bu insanlar neden buluşmazlar? Birbirleri için hep anonim kalıyorlar. Ne gerçek bir sosyal medya hesaplarını veriyorlar ne de numaralarını. Genelde vermeyen taraf kadınlar oluyor. Soyadlarını bile söylemiyorlar erkeğe. Böyle bir durumda, kadın neden buluşmuyor? Evli olduğu için mi, fotoğrafı fake olduğu için mi? Eğer güvenmediği için derseniz o halde güvenmediği biriyle neden her allahın günü düzenli olarak konuşuyor hem de 2-3 yıl boyunca? Saklayacak ve gizleyecek bir şeyi olduğundan mı görüşmüyor? Hadi onu geçtim, kendisiyle görüşmeyen ve numarasını, soyadını dahi vermeyen bir kadınla erkekler neden yıllarca konuşuyor ve ona aşık oluyor? Bu, sanal aşk yaşamayı seven, onu daha büyüleyici bulan insanların yaşadığı bir şey mi yoksa normal sağlıklı insanların mı? Hiçbir yere varmayan ve varmayacak sanal ilişkiye neden yıllarını veriyorlar? 2-3 senenin sonunda kadın bitiriyor konuşmayı ve erkek o sanal aşkı yüzünden gerçek hayatındaki kadınlara bakmamış ve onları kaçırmış oluyor. 3 senenin sonunda da o kadın bırakıp gidince ona hiçbir yerden ulaşamıyor erkek ve elde var 0, yapayalnız kalıyor. Yıllarını neden buna heba ediyorlar? Kadınlar da aynı şekilde neden bunu yapıyorlar?

İnsanlar buradan tanışıp yıllarca konuşup neden hiç buluşmadan ayrılıp gidiyorlar?
Cevapla