Evet, güven böyle sağlanır
Hayır, özel alan olmalı
Bilmeye gerek yok ama o isterse söylesin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayir telefon sifresini alsamda guvenmem kanka sadakat insanin icinde olcak
Kanka zaten şu şekilde düşün sadakat olmazsa bir ilişkiye başlamasın değil mi önce karşıdakine güvenmen lazım
Tabii öyle Kanka aslında demek istediğim şu bir ilişkiye başlarsın ama başlarken de karşıdaki insan sana bir şekilde bir güven verir tabii Zaman geçtikçe Bu güven daha da artar
Kanka işte ben o riski almam hani önce birtanımaya çalışırım bilirsin be kanka İlk görüşte anlarsın karşındaki insanın Güven verip vermediğini eminim bunu sen de biliyorsundur
Kanka zaten insanlar kadar iyi oyuncu yoktur kendilerini çok güzel gizliyorlar
Gizleyecek bir şeyi olan şifre koyar.
Bir de şu vardır telefonu ters çevirme olayı vardır buna da dikkat eder misin?
O da gizlemiş oluyor zaten.
Aynen öyle ben ona çok dikkat ederim ya zaten sakladığı bir şey olmayan kişi telefonumazsan üzerine bırakır tedirgin olmaz
Bazıları aşırı şüpheci oluyor.
Ev iş arası mekik dokuyorum. Eski sevgilim de her gün iş yerimde. Akşam da ben ondayım.
Bir tatil gününde 15:00 gibi uyudum. Meğer bana mesaj atmış. Ben 20.00 gibi uyandım. Aradım onu uyumuşum dedim.
Her gün birlikte dip dibe olduğum kadın bana kim bilir kimi attın eve dedi. Günlerce dil döktüm anlatamadım.
Savunması ne biliyor musun?
Video izleyerek uyuyorum da arkadan video sesini duymuş "Sen uyuyorsun da o video 5 saattir nasıl durmadan devam ediyor?"
Hani youtube artık videoları bir süre sonra duraklatıyor ya ona takmış kafayı.
Ben de ona "hep gece uyurken açık bıraktığımda duraklamış oluyor ama bugün gündüz uyuduğum için durmamış. Belli ki youtube gündüz duraklama yapmıyor"
Emre, ne güzel bir konu açmışsın ya! Bence bu tamamen çiftlerin arasındaki ilişkiye bağlı. Benim fikrim "Bilmeye gerek yok ama o isterse söylesin" yönünde. Herkesin özel bir alanı olmalı ya, telefonlar da bunun bir parçası gibi geliyor bana. Eğer güven duygusu zaten sağlamsa, böyle konular tartışma olmamalı diye düşünüyorum. Sence? 🧐📱
Bence ilişki içerisinde de olsan herkesin bir özeli vardır güvenmiyorsan zaten o ilişkiye başlamam ki 🙂
Aynen öyle, çok güzel özetlemişsin! Güven varsa şifre bilmeye gerek kalmaz. Özel alan önemli sonuçta! 😊👏📱
Cevap
3Cevap
Bilmeye gerek yok ama o isterse söylesin
Yok istemem güven önemli
Güven olmadan zaten bir ilişkiye başlanmaz degil mi?
Bilmesem de olur.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar