
Karşılıklı takipleştiğim kadınlar ya hiç ilk mesajı atmıyor ya da mesajlara görüldü bile atmıyor.

Karşılıklı takipleştiğim kadınlar ya hiç ilk mesajı atmıyor ya da mesajlara görüldü bile atmıyor.
Cevap
1Cevap
Kadınlar insan ilişkileri konusunda hiçbir zaman ilk olmazlar. Bu ister mesaj olsun ister başka bir şey... Her kadın kendini değerli gördüğü için hep kendisi için uğraşılmaz fark edilmek ister
Bir tane ilk adımı atanı buldum hayatımı renklendirdi. Artık görüşmüyoruz ama Allah ondan razı olsun
Keşke demenin bir anlamı yok ki şu saatten sonra.
Sen arzulanan bir erkek olsan atarlardı
Öyle olmak için zengin olmak lazım maalesef.
Sen para kazanma sonra kadın gelsin diye bekle hangi hayal dünyasi bu
Kötü konuşturma şimdi
Para için gelecekse ona mı bakarım sence?
Sen nasıl ayırt etcen bir tanesi kandircak seni saf saf inancan ona
Tamam sensin
Başına gelince anlamican bile saf saf seviyo zannetceksin ahahha enayi
Ya hadi başka kapıya
Noldu gerçekleri duyunca zoruna gitti başına bu gelicek işte neyine inanmiyorsun kizlar da bana katılıyor dimi kizlar
Bu erkekler ne saf oluyo ya
Böyle arkasından güzel dileklerde bulunursun oversin oversin ama o sadece iyi rol yapmıştır yersin numarasini
Laf soyletmezsin o derece inanirsin
Boşuna kandırma kendini seviyor diyerek bilerek para yedir yedirmekten zevk al
Hasta mısın ablacım derdin ne awk cevap yazmadıkça kuduruyorsun
Lan ben niye kudurayim benim mi parama bakıp beni kandiricaklar. Sen uyanık ol
Senin iyiliğini düşünüyorum gene ben azarlaniyorum
Benim paramı yiyemez kimse merak etme. Sen işine bak
Umrumda bile değilsin ya. Senle kim evlenir at hirsizisin git bir tipine bak.
Hadi git kalbini kırdırma akşam akşam
Sen sadece bir mezesin eğlencelik bir şeysin umrumda bile degilsin
Ablacım beni tanımadan etmeden çok boş konuşuyorsun yok meze olma bilmem ne
Neyse tamam bana iyilik olsun diye demişsin Allah razı olsun
Bana ne kadar iyi şeyler dinliyorsan Rabbim önce sana nasip etsin
Abla diyo srfsizlik bu
Düzgün konuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tamamen kişisel yaklaşımla alakalı bir durum. Kadınlar ya da erkekler ilk mesajı atmayı bir görev ya da zorunluluk gibi görmek zorunda değil. Belki karşındaki kişi çekiniyor, nasıl başlayacağı konusunda kararsızdır ya da mesaj atmasını gerektirecek bir ilgi hissetmemiştir. 😊 Bazen de sosyal medyada bir şeylerin doğallığı, enerjiler tamamen uyuma bağlı ilerler. Eğer iletişim kurmak istiyorsan, sen inisiyatif alabilirsin. Çekingenliği kenara bırakıp adım atmak genelde işleri kolaylaştırır. 🌟