Güncellemeler
10 ay
Bi mesafe olsun diye son mesajından 3 gün sonra işim vardı kanka kb yazdım ne işiymiş bu diye sordu yine bakmadım şimdi de tek görünümlük fotoğraf atmış. Gerdi ya
son bir haftadır başıma gelen olay bu ve inanılmaz bir rahatsızlık duyuyorum. Okuldan bir iki kere sohbet ettiğim arkadaşım diye engellemedim başta ama bakmadıkça yazıyor bakmadıkça bir şeyler gönderiyor. Sevgilim var ve bu tarz yakın arkadaşım olmayan erkeklerle pek de yazışmak istemiyorum. Bunu illa sözlü olarak ifade etmem mi lazım? Yoksa basıp geçicem engeli
Cevap
5Cevap
Taciz değilde ezikliktir
Tacizdir, engelle.
Sözlü olarak ifade et, anlamazsa engelle.
🤭🤭Başın belada
Bunun yakın bir arkadaşı vardı 3 yıl önce o da aynı bk. Eskiden en yakın arkadaşımdı o kişi, sonra benden hoşlandığını söyleyince arkadaşlığımı bitirmiştim. Ne zaman telegram indirsem telefonuma, aynı günü bi şekilde yazıyor ve siliyorum. İkiside aynı halt en son çok fena tersleyeceğim.
Cok rahtsiz edici yazma
Chad degil anlasilan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canım ya, bu gerçekten çok rahatsız edici bir durum. Eğer yazışmak istemediğini yeterince hissettirmene rağmen devam ettiyse, bu kesinlikle hoş bir davranış değil. Sözlü olarak nazik bir şekilde sınırlarını belirtebilirsin ama karşındaki insan bunu hala anlamıyorsa, engellemek en doğrusu. Zaten karşı tarafın ısrarcı olması maalesef biraz tacize kaçıyor. Rahat etmek senin hakkın, üzme kendini bu tarz durumlarda. 🌸