Mesaja bakmayan birine ısrarla yazmak taciz midir?

son bir haftadır başıma gelen olay bu ve inanılmaz bir rahatsızlık duyuyorum. Okuldan bir iki kere sohbet ettiğim arkadaşım diye engellemedim başta ama bakmadıkça yazıyor bakmadıkça bir şeyler gönderiyor. Sevgilim var ve bu tarz yakın arkadaşım olmayan erkeklerle pek de yazışmak istemiyorum. Bunu illa sözlü olarak ifade etmem mi lazım? Yoksa basıp geçicem engeli

Güncellemeler
10 ay
Bi mesafe olsun diye son mesajından 3 gün sonra işim vardı kanka kb yazdım ne işiymiş bu diye sordu yine bakmadım şimdi de tek görünümlük fotoğraf atmış. Gerdi ya
Mesaja bakmayan birine ısrarla yazmak taciz midir?
Cevapla