Siz hic klavyede yazacaginiz bir kelimeyi yanli yazip farkinda olmadan oyle gonderdiginiz oldu mu?

Ben genelde bilgisayar klavyesini kullanirken oyleoluor ve birde bu sitede yazinca herhangi bir yorumu duzenle ya da sıl secenegı olmadıgı ıcın daha sınırbozucu oluyor, sızın de bazen boyle oldugu oluyor mu?

Siz hic klavyede yazacaginiz bir kelimeyi yanli yazip farkinda olmadan oyle gonderdiginiz oldu mu?
Cevapla