
Klavye delikanlılığı yaptım
Klavye delikanlılığı yapmadım
Klavye kullanmıyorum
Daha çok fareyle tıklarım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hak edene hak ettiğini vermek konusunda iyiyimdir.. Bana dokunmayana zararım yok ama kaşınan olursa kaşımak farzdır. Sanaldan ibaret sanmasın kimse istediği takdirde reel yasal yollara da taşınabilir bu durum hiç problem yok.. Söylediklerim yapacaklarımın yanında daha nazik şeyler.. Keyifli geceler..
eyer birisinden korkmuyorsam ve onunla gerçekten yüz yüze gelmek istiyorsam ve onu benimle yüz yüze görüşmeyi için teşvik etmek istiyorsam o zaman şu sözleri söylerim
klavye delikanlısının sözleri ----- eyer dediklerinin arkasındaysan yani dediklerin doğruysa ve sen doğruysan o zaman bu söhbeti gerçekliye taşıyalım yani yüz yüze görüşelim
yani ----- eyer gerçekten karşı taraf doğruysa o zaman çekinecek yeri yoktur demektir çünkü bizim ülkede doğru olduğun halde dövülüyorsan bunun sabahıdar var çünkü öbür gün her iki taraftanda adamlar toplanıyor tartışmalar oluyor eyer dövülen doğruysa o zaman döven özür diliyor herkesin karşısında
bu arada ülkem azerbaycan
Klavye artısliği demeyelim de tartıştıgım kişiler oldu. Ama tabi hemen ana bacı karıştırdıkları için sağlıklı bir şekilde tartısamıyorsun. Ve genelde ya gizli oluyorlardı ya da fotoğrafsız. Tabi daha kimseyle bu tarz tartışmalara girmem. Direkt engel
Hiç böyle boş şeylere pirim vermem. Hakaret ve polemik amaçlı yazılan bir görüşte direkt görüşü kaldırıyorum. Sanki görüş kaldırmayı bilmiyormuş gibi, çocukça laf yetiştirme çabasına girenlerde baya komiğime gidiyor. . Özele geliyorum adres ver felan hahaha
En iyisini yapıyorsun canım ben direkt engeli basıyorum şapdadanak🤣🤣
Haha bilmez miyim
Cevap
14Cevap
Hiç uğraşamam laf anlamayan insanlara laf anlatmaya uğraşarak.
Yok yaaxim gerek yok. Yerim yurdum belli cani sıkılan olursa yüz yüze hallederiz. 🤣🤣
Hayır..
Sosyal medyada en çok gördüğüm 'adres ver lan'😃
Klavye delikanlılığı yapmadım
Yapmam yapmadım. Yapan birisini de gtun yiyiyorsa gel yazdım, konumumu da verdim. Aradan 40-50 dakika geçtiğinde yorumu silinmişti.
Tatlı su erkeği çok buralarda
şu an bilgisayarım yok klavye kullanmıyorum ama 8 sene önce vardı ve LoL oynuyordum. O oyunlarda kötü oynayan ve herkeze dayilanan çocuk bendim skshdjskd
Bir arkadaşım Araplardan nefret ediyordu Araplar ülkemize gelmesin diyordu hep Arap düşmanı tweetler falan atıyordu, bir keresinde Arapça konuşan birileri görmüştük Araplardı, “hadi git laf söyle ülkenize dönün de” dedim hemen R yaptı “ya ne gerek var boş ver napıyorlarsa yapsınlar” falan filan dedi konuyu değiştirmeye çalıştı. Kodumun klavye delikanlısı ya
Adamlar çete halinde geziyor ülkenin vatandaşı bile değil birisini yaralasa veya öldürse ceza bile almayacak sadece sınırdışı edilecek yaptıklarını her gün görüyoruz ve silahsız gezmiyorlar laf atıp ta başını belaya mı soksun
klavye bebeleri ile ugrasiyorum onlari bulup o sozleri g sokup agizlarindan cikaracagim reelde sicar i. b. n. e. l. e. r
benim normal halim de klavye delikanlısı modundadır pek lafımı sözümü sakınmam
ama öyle racon kesen laflar bilmem
"Biz hiç kimseyi yarı yolda bırakmadık, onlar hep müsait bi yerde indiler"😌💅🏻 ve " O kadar iyi bir sihirbazsın ki beni bile kaybettin"🤧🔪🥒
Yapmıyorum öyle şeyler. Gerek yok efeliğe
“Kalabalıkta yapılan kabahatin tenhada özürü kabul olmaz”
Benimkine klavye delikanlılığı denmez... Bir platformda atıp tutan birine açık adresimi verdim konu değiştirdi... Ben adres istedim fake attı
Hayır, duymadım ama "oraya getirtme beni" olabilir😂
yaptım tabi. gercek hayatta söyleyemeyeceğim sözleri şak diye söyledim. :D
yıllar önce yapmıştım ama ne dediğimi hatırlamak bile istemiyorum şu an dlsldleldks
Discord’da olmustu. Birisi adres ver lan dedı verdim bi cacık olmadı 😂
Senin kemiklerini teker teker kırar omurgasız bir canlıya çeviririm nerden geldiyse aklıma
Ow knk bu ağırdı jdjzjsjxjsnx
Kimseden saklanıcak halim yok, sıkıyosa gel yüzyüze bi gelelim
Boş tehditler savurmayı sevmem. Dolayısıyla yapmadım da.
Geçmişte mirc vardı MSN vardı. O zamanlar bir kaç kişiyle sürtüştüğümüz oldu adres istediklerinde direk yazıyordum 😂😂😂 gelen giden yoq
Kaybedeceğim savaşa girmem
Önceden yaptığım olmuştur şimdi hiç uğraşamam. 😅
Evet ergenken yapmıştım 🤨
Hiç benlik bi şey değil.. 🙈🙉🙊
:Senin ağzına biber sürerim ben"
Telefon klavyesi bilgisayar diiil
Benlik değil
Yapmışımdır elbet
X yakìnım savci , polis.
Yaptım davalık oldum 😂😂🙃
"Adres ver olum"
Hayır yok
"Adres ver geliyim"
Soosododoow
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?