Telepat olmak bir insanın başarabileceği bir yetenek mi? yoksa saçma sapan uydurma bir olay mı? Net bir olaya şahit oldunuz mu?

Biraz ütopik bir konu fakat. Bir iki cümle ile fikirlerinizi söylerseniz iyi olur yorumlarınızı bekliyorum :D

Telepat olmak bir insanın başarabileceği bir yetenek mi? yoksa saçma sapan uydurma bir olay mı? Net bir olaya şahit oldunuz mu?
Cevapla