Kendinizi havadan kamera gibi izleseydiniz gördüğünüzde kendinizden utanacağınız bir davranışınız olur muydu?

Ben bazen kendi kendime konuşuyorum. Kendimi izleseydim bundan utanırdım sanırım. Peki siz?

Not: Bu etiket ne alaka şimdi ya. Düzeltir misiniz lütfen o açıdan sormamıştım.
Kendinizi havadan kamera gibi izleseydiniz gördüğünüzde kendinizden utanacağınız bir davranışınız olur muydu?
Cevapla