Merhaba 22 yaşındayım erkek arkadaşımla tinderda tanıştık kötü bi şekilde maddi anlamda görüştüm ve duygusal bağ oluştu aramızda bu sırada hamile kaldım başkasından ve yanımdaydı kürtajımda kendisi evlenip boşanmış 1 kızı var babanesinde kalıyor sonrasında sürekli görüşmeye başladık 3 günde 1 hep yanyanaydık diğer her şeyi sildim görüştükten sonra sadece onunlaydım işler ilerleyince bana ev açtı onda kalmaya başladım ancak maddi anlamda görüştüğüm para alacağım biri vardı telefonda bunu yakaladı birkaç şey daha duygusal olarak erkek arkadaşıma bagliydim sadece almam gereken para vardı ve beni bi süre sonra affetti ilişkimiz daha derinleşmeye başladı her an beraber kalmaya başladık telefonlarımız her şeyimiz şifreler beraberdi instagramları kapattık çok kullanmıyordu zaten birbirimizi çok kısıtlamaya başladık kıyafet konusu her konuda toksik bi ilişkinin içine girdik yasadiklarimdan sürekli televizyonu kırmaya onun eşyalarını kırmaya başladım hep yanımda oldu ama içimde hep bi güvensizlik vardı başından beri ona karşı sanki daha sonra birçok şey yaşadık duygusal anlamda kavgalar gürültüler ama hep çabalayan ben oldum yazan soran uzaklaştığımızda uğrasan evet hatalarım vardı ama bunlar eskide kalmisti onunda cabalamasini istiyordum her neyse eve donmem gerektiği zamanda uzaklaştık ve ayrı kaldık bi süre kuzenimin düğününde yarım saat arayacağım diyip aramadım diye beni farklı ithamlarda suçlayıp ayrıldık gece tinder açmış birbirimizin wpsi açıktı birbirimizde cihazları bağlamıştık 4 gün ayrı kaldık bu süreçte wpde kimseyle konuşmadı birkaç story attı wpye göndermelik ama ağır konuştuğu için bu sefer yazmadım çabalamadım sırf basit düğünde aramadigim için daha sonra barıştık aradım gece yanına geldim telefonunda abonelikte tinder gördüm açtım indirip bi baktım girip beğeniler atmış biri selam yazınca oda yazmış işin kötü tarafı baristigimizda yine girmiş mesaj yoktu ama baristigimiz halde beğeniler atmış sizce napmalıyım?
8 aylık sevgilimin telefonunda tinder yakaladım napmam lazım?
Güncellemeler
10 ay
düşüncelerinizi merak ediyorum sizin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Deryo, yaşadıkların gerçekten yorucu ve karışık görünüyor. Öncelikle şunu bil ki, böyle durumlarda duyguların karmaşıklaşması çok normal. İlişkiler güven üzerine kuruludur ve bu güven kırıldığında ilişkide ilerlemek çok zor oluyor. Senin de bazı hataların olmuş, onun da. Ancak şu an önemli olan, bu ilişkinin sana kendini nasıl hissettirdiği.
Tinder gibi bir platformda hala aktif olması seni haklı olarak rahatsız etmiş. Eğer bir bağlılık söz konusuysa, böyle bir durumda net bir açıklama istemek hakkın. Oturup sakin bir şekilde konuşup hislerini paylaşman ve onun bakış açısını da dinlemen gerek. Eğer hala güven eksikliği varsa, belki de biraz ara verip kendi hislerini ve ihtiyaçlarını değerlendirmelisin. Kendine odaklan ve ne hissettiğini anlamaya çalış. Bazen biraz uzaklaşmak her şeyin daha net görünmesine yardımcı olabilir. 🫶
Unutma, bu hayatta en önemli şey kendi değerini bilmek! Güvende ve huzurlu olabileceğin bir ilişkileri hak ediyorsun.