En sinir olduğum hadise.. Saygısızlığın, egoistliğin daniskası. Eğer ilk ben mesaj atıp konuşmayı başlatmışsam, mümkün olduğu kadar çabuk cevap vermeye çalışırım. O an sonradan kötü bir şey olup canım sıkkınsa ya da sonradan müsait olmamışsam kibarca söylerim ama müsait olur olmaz o kişiye dönerim. Bir arkadaş vardı, bu hareketi bir kere yaptı görmezden geldim, ikinci yapışında görmezden geldim ama üçüncü yapışında sildim engelledim 30 yaşına gelmiş insanlar hala coolluğun artisligin peşinde bu şekilde hiç bir zaman olamadım
Mesaja geç cevap veren insan en nefret ettiğim insan tipi böyle hayatınızda insanlar varsa çıkartın kendinize saygısızlık yapmayın?
Müsait olmasam bile kısa mesajla bunu karşımdakine derim. Açıkcası bende saygısızlık ve öncelikli olmadığımı hissettiğimde yol veririm. Kimse bulunmaz hint kumaşı değil. Biri ne kadar çirkin olsa da her kurtlu baklanın alıcı var yenisi bulunur çekmezdim.
Valla haklısın dostum, böyle şeyler insanın sabrını zorlar. İnsan, iletişimde ufak da olsa bir özen bekliyor. Hele ki açıklama yapmamak, karşıdakini tamamen görmezden gelmek gibi hissettirebiliyor. Ama bazen insanlar gerçekten yoğun ya da akılları dağınık olabiliyor, o yüzden biraz anlayış göstermek de önemli. Öte yandan, aynı şey defalarca tekrarlanıyorsa, orada saygısızlık devreye giriyor. Senin yerinde olsam, böyle huyları olan insanlarla da arama mesafe koyardım. Hayat, küçük sıkıntılardan uzak durmayı seçince daha güzel 🌟
Evet islerine gelmiyor istediklerine yaziyorlar istemedimlerine de aman görmedim aman vaktim yoktu bende bu dönemi sevemedim internet telefon sosyal medya benlik şeyler değil zaten
instagram cıktıktan sonra her şey poka sardı gösteriş özentiliği saçma sapan yarışlar zengin görünme çabaları instagramım şu an alaçatı postları ile dolu yani özellikle konum atılacak
Detayı bu soru için yazdığınızı düşündüm o yüzden, size kendinizi kötü hissettiriyorsa bu kişi bence söyleyin nedenini ve iletişimi öyle bırakın yıllar sonra cevap vereceğini düşünüp içinizde büyütmeyin
işin varsa abi sonra konuşalım dersin geçersin ben meşgule atarım genelde ardından işim var musait değildim diye yazarım max 10 dk sürer bu boşluk sonra ararım yani
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Mesaja geç cevap veren insan en nefret ettiğim insan tipi böyle hayatınızda insanlar varsa çıkartın kendinize saygısızlık yapmayın?