Mesaja geç cevap veren insan en nefret ettiğim insan tipi böyle hayatınızda insanlar varsa çıkartın kendinize saygısızlık yapmayın?

En sinir olduğum hadise.. Saygısızlığın, egoistliğin daniskası. Eğer ilk ben mesaj atıp konuşmayı başlatmışsam, mümkün olduğu kadar çabuk cevap vermeye çalışırım. O an sonradan kötü bir şey olup canım sıkkınsa ya da sonradan müsait olmamışsam kibarca söylerim ama müsait olur olmaz o kişiye dönerim. Bir arkadaş vardı, bu hareketi bir kere yaptı görmezden geldim, ikinci yapışında görmezden geldim ama üçüncü yapışında sildim engelledim 30 yaşına gelmiş insanlar hala coolluğun artisligin peşinde bu şekilde hiç bir zaman olamadım
Mesaja geç cevap veren insan en nefret ettiğim insan tipi böyle hayatınızda insanlar varsa çıkartın kendinize saygısızlık yapmayın?
Mesaja geç cevap veren insan en nefret ettiğim insan tipi böyle hayatınızda insanlar varsa çıkartın kendinize saygısızlık yapmayın?
Cevapla