Photoshop hastalığına yakalandınız mı?

Geçmişte çok kısa süre (birkaç gün) için FaceApp kullandım. Ve şunu farkettim; normalde kendimi güzel bulurken, kullandıktan sonra kendimden tiksinmeye başladım. Benden daha güzel arkadaşlarımda kullanıyor hem de bağımlı haldeler ve asla doğal hallerini beğenmiyorlar. Bence böyle bir ilüzyona kapılmak sağlıklı değil. Siz ne düşünüyorsunuz?

Photoshop hastalığına yakalandınız mı?
Cevapla