Şarj azalınca mi, yola falan çıkacak iken mi yoksa genel itibariyle şarjda mıdır telefonlar 😅

Şarj azalınca mi, yola falan çıkacak iken mi yoksa genel itibariyle şarjda mıdır telefonlar 😅

Değişiyor günde iki kez biri öğlenden sonra diğeri uyumadan
Çok sık gelmiyor imiş
Evet
zamanım oldukça
Cevap
9Cevap
Geceleri takıyordum, artık yetmiyor gün içinde de %20 uyarısı gelince takıyorum
En iyisi bence
Yenisi çıksın, değiştireceğim
Şu anki model hangisi
iPhone 15 pro max
şarjım sıfırlanmaya yakın
En doğrusu bence
Bi 5-10 oldumu skdhjdj
Bilmem, oldu mu 😅
Olunca artık bakalım neler olacak 😅
Ya 19 olunca ya da 2 de
Neden
Benimkisi sürekli şarjda
Neden
Uyumadan önce takarım
Uyurken
Bataryası nasıl gidiyor
Haberim yok😅
O derece habersiz olmak da 😅
Ya ne bilem işte bi tanesini öyle bozdum zati patladı
Uzun süre şarjda kalması sorun bence
Evet serviste öyle demişti
%20 olunca takıyorum
İyi güzel
Müsait bir vakitti
İyi güzel
Acıkınca
Ne alaka ya 😅
Gece
En tercih edilen galiba
Bitmeye yakın ya sen
Aynı
Hergün
Ne zaman ama 😅
Uyku öncesi…
Gece yarısı
Gece yatarken
Şarj azalınca
En mantıklı
Azalinca
İyiymiş
kapanana kadar
En iyisi
Uyumadan doldururum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar