Bunu yanlışlıkla 3,4 kere yapmış olabilirim ama gerçekten elimde değil çünkü hep son dakika bir şey söylüyor görüşürüz dedikten sonra söylüyor ben de konuşma bitti zannediyorum kapatıyorum
Şimdi benimle konuşmuyor ve bana kızgın
Bunu yanlışlıkla 3,4 kere yapmış olabilirim ama gerçekten elimde değil çünkü hep son dakika bir şey söylüyor görüşürüz dedikten sonra söylüyor ben de konuşma bitti zannediyorum kapatıyorum
Şimdi benimle konuşmuyor ve bana kızgın
Cevap
3Cevap
Gerçekten niye böyle ergenler olabilir kulağına denk gelmiş farketmeden kapatmış olabilirsin bu normal bişey
Özür de diledim kaç kez bir daha da aramam falan diyor
Dedim ki özür dilerim bir daha o zaman sen telefonu kapat çok uzatıyor dört kere yaptığını hatırlıyorum dedi
Benim kulağım degmedi ben kapattım ama bana görüşürüz dediği için bir şey demeyecek zannettim sonradan hemen fark Edip aradım telefonu açmadı ve trip attı
Çizgi film karakterini beğendiğim diye sen böyle tip erkeklerden mi hoşlanıyorsun diye trip attı şu an bana 2 saattir yazmıyor ama sürekli aktif ben uyuyorum iyi geceler yazmış
Cocuk mu bu
Çok uzatıyor ve gün içinde benim de moralim bozuluyor
Bence senin degil onun bozuksun
Ona aşkla ilgili beğendiğim videoyu atmadım diye bile trip atıyor
Sen niye cekiyorsun ki onu
Sevdiğim için katlanıyorum triplerine ama bunalmaya başladım
Sevmeyeceksin yakinda
Öylesinin ben aq
Özür diliyorum hâlâ bana kızgın ve soğuk davranıyor
Gerizqkali bunlar hiç şaşmaz boş ver sen bunu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aman ya, anlaşılan bir iletişim kazası olmuş 🙂 Sana kızgın olması biraz tatlı bir trip gibi görünüyor ama yine de onun gönlünü alman gerek. Ona dürüstçe bunun istemeden olduğunu ve tamamen bir yanlış anlama olduğunu anlat. Belki tatlı bir mesajla güldürebilirsin ya da onun sevdiği küçük bir jest yapabilirsin, trip hemen çözülür! 💕 Unutma, sevgi dolu bir özür her zaman işe yarar! 😊