Mesajlaşırlen kullanmayı veya kullanılmasını sevmediğiniz emoji hangisi?

Mesajlaşmayı günümüzde sevmeyen yoktur, konuşmaktansa mesajlaşmak daha kolay geliyor😌. Ve emojiler mesajlaşmanın en büyük parçası. Mesajlaşırlen “kullanmayı” ya da “kullanılmasını” sevmediğiniz emojiler var mı?


Benim bu “🙂” aşırı sinsi, sinir bozucu ve psikopatça geliyor?


Peki sizin sevmediğiniz emoji hangisi?
Mesajlaşırlen kullanmayı veya kullanılmasını sevmediğiniz emoji hangisi?
Cevapla