Buluşmada annemle mesajlaşırken kiminle yazıştığımı sordu bu kıskançlık mı?

telefon sürekli elimde değildi kesinlikle anneme yazmak için elime almıştım kime yazıyorsun diye sordu kiskanclik mi merak mi bu

Buluşmada annemle mesajlaşırken kiminle yazıştığımı sordu bu kıskançlık mı?
Cevapla