Kafayı yicem ya çok hesap değiştirdim ne yapacağım ben Şimdi?

Hiç kimse beni sevmiyor bunu farkettim. İşin kötü tarafı haklılar. Kötü biri 1️⃣ değilim. 🙅 Çevremdekiler de biliyor, ama çok dengesiz yaşadım 14 yılımı aşırı dengesiz. En son Meltem diye bir arkadaşımı da Küstürdüm. Üstelik 🤦en son 350 kişinin ekli olduğu Instagram hesabımdan 😭 yanlışlıkla onu çıkarttım diye herkesi çıkarıp daha az kişinin ekli olduğu Instagram hesabıma geçmiştim. 🙄🤔 Ben 14 yıl içinde yani 18 yaşından beri belki 200 tane Instagram hesabı açtım. Şimdi insanlar güvenip eklemiyor. En son telefonum Sosyal medyam 🏭 öyle bir bozuldu ki üç ay internet kullanamadım. Şimdi hiç bir arkadaşım hiçbir akrabam eklemiyor kabul etmiyor. Ancak oldu hesaplarım ne yapacağım ben ℹ️ ne olur fikir verin.
Kafayı yicem ya çok hesap değiştirdim ne yapacağım ben Şimdi?
Cevapla