21 yaşındayım ve bu zamana kadar 2 tane uzun dönem sevgilim oldu ve hep mantığıma göre sevgili yaptım. Mutluydum, eğleniyordum, tüm kontroller benim elimdeydi ve istediğimi rahatça elde edebilen birisiyim ta ki 7 ay öncesine kadar... 7 ay önce benim 11-12. Sınıftaki sevgilimi üniversitede gördüm. O çocuğu ben bırakmak zorunda kalmıştım çünkü gene duygularım mantığımın önüne geçiyordu. Onu bırakıp 2 yıllık sevgili yaptım. Sonrasında da 1 sene başka birisi ile beraberdim. O çocuk hariç hiçbir ilişkimde duygularım ön planda olmadı. Neyse işte lise aşkım bana 3-4 defa istek attı konuşmak istedi ben konuşmak, görmek istemiyordum ama beni köşeye sıkıştırdı ve konuştu. O konuşurken aslında ona karşı hala duygularım olduğunu fark ettim. Şu an gene konuşuyoruz ve ikimizde bazı şeylerin farkındayız. Ne yapmam lazım? Mantığıma yenik düşüyorum... Yoksa artık ne olacaksa olsun diyip serbest mi bırakmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilim filan yok şu an arkadaşlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer