Mantığıma yenik düşüyorum artık ne yapmam gerekiyor?

21 yaşındayım ve bu zamana kadar 2 tane uzun dönem sevgilim oldu ve hep mantığıma göre sevgili yaptım. Mutluydum, eğleniyordum, tüm kontroller benim elimdeydi ve istediğimi rahatça elde edebilen birisiyim ta ki 7 ay öncesine kadar... 7 ay önce benim 11-12. Sınıftaki sevgilimi üniversitede gördüm. O çocuğu ben bırakmak zorunda kalmıştım çünkü gene duygularım mantığımın önüne geçiyordu. Onu bırakıp 2 yıllık sevgili yaptım. Sonrasında da 1 sene başka birisi ile beraberdim. O çocuk hariç hiçbir ilişkimde duygularım ön planda olmadı. Neyse işte lise aşkım bana 3-4 defa istek attı konuşmak istedi ben konuşmak, görmek istemiyordum ama beni köşeye sıkıştırdı ve konuştu. O konuşurken aslında ona karşı hala duygularım olduğunu fark ettim. Şu an gene konuşuyoruz ve ikimizde bazı şeylerin farkındayız. Ne yapmam lazım? Mantığıma yenik düşüyorum... Yoksa artık ne olacaksa olsun diyip serbest mi bırakmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilim filan yok şu an arkadaşlar
Mantığıma yenik düşüyorum artık ne yapmam gerekiyor?
Cevapla