Muhtemelen tanıyordur. Şansını deniyordur. sonuçta kaybedecek neyim var ki kafasıyla
1
7 Yorumla
Soran
11 ay
Yani pek güzel değilim aslında ama çirkin de değilim böyle bir şey mümkün olabilir mi? geçen gün kardeşimle kapıda oturduğumda o da yanında küçük bir çocuk alıp görüş hizamda bir yere geçip bana bakıyordu gizlice
Öncellikle güzellik kavramı görecelidir çocuk beğenmiş olabilir bi şekilde ilgi odağına almış olabilir sizi ama siz henüz hiçbir şey yokken kaptırmayın kendinizi ve çok düşünmeyin akışına bırakın. Çirkinlik mevzusuna hiç girmiyorum böyle bir ifade kullanmak yerine kendinizle barışık olmanızı öneririm. İnsan önce kendini sevebilmeli. Şikayetçi olduğunu bir yanın olabilir mesela çok zayıfım dersin kendine ama genel anlamda çirkinim vs. diyerekten kendinizi kötülemeyin.
Yani pek güzel değilim aslında ama çirkin de değilim böyle bir şey mümkün olabilir mi? geçen gün kardeşimle kapıda oturduğumda o da yanında küçük bir çocuk alıp görüş hizamda bir yere geçip bana bakıyordu gizliden
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Muhtemelen tanıyordur. Şansını deniyordur. sonuçta kaybedecek neyim var ki kafasıyla
Yani pek güzel değilim aslında ama çirkin de değilim böyle bir şey mümkün olabilir mi? geçen gün kardeşimle kapıda oturduğumda o da yanında küçük bir çocuk alıp görüş hizamda bir yere geçip bana bakıyordu gizlice
Öncellikle güzellik kavramı görecelidir çocuk beğenmiş olabilir bi şekilde ilgi odağına almış olabilir sizi ama siz henüz hiçbir şey yokken kaptırmayın kendinizi ve çok düşünmeyin akışına bırakın. Çirkinlik mevzusuna hiç girmiyorum böyle bir ifade kullanmak yerine kendinizle barışık olmanızı öneririm. İnsan önce kendini sevebilmeli. Şikayetçi olduğunu bir yanın olabilir mesela çok zayıfım dersin kendine ama genel anlamda çirkinim vs. diyerekten kendinizi kötülemeyin.
Kendime asla çirkinim demiyorum zaten normal bir tipim var demişim :D ama çok teşekkür ederim cidden
Yok etkilenmedim ama merak etmedim de diyemem
Anladım zamana bırakın olacağı varsa olur bi şekilde zaten
Siz öylesine gördüğünüz birine 2 kez istek atar mısınız?
Hayır
Ben profili görmek için yanlışlık sonucu çok yapıyorum , hemen takip isteğini geri çekiyorum. Belki onunda..
2 3 gün arayla mı profili görmek için çek tekrar istek at yapıyorsun
Hesabı gizliydi bugün açmış takip ettiği hiç kız yok ve sadece bana istek atmış gibi kız olarak
Ben kendimi örnek verdim sen beni ben seni bilmiyosun şu an?
Yok ya ben de ondan bir örnek verdim :D
🤭😃😃
Hesabı gizliydi bugün açmış takip ettiği hiç kız yok ve sadece bana istek atmış gibi kız olarak
buna cevap verir misin
Takmış kafayı.. 🤭🤭
Maynak
Teşekkür ederim :)
Rica ederim ☺️
Çok istek atan olmuş ben arada kaynadim hissine kapılarak olabilir
Senden hoşlanmış demekki
Yani pek güzel değilim aslında ama çirkin de değilim böyle bir şey mümkün olabilir mi? geçen gün kardeşimle kapıda oturduğumda o da yanında küçük bir çocuk alıp görüş hizamda bir yere geçip bana bakıyordu gizliden
Dedim ya sana bakıyorsa hoşlanmış fizigin güzeldir belkide. Sende bişey var demekki. Gözünü alan
O kadar çirkin değilim ya normal bir tipim sen de abarttın ha :D ama teşekkür ederim
O zaman gözü sende her şey senin elinde
Yani 2 kez isteğini silen birine tekrar adım atar mı emin değilim ama bakacağız
Sanal değil gerçekten istiyor seni demekki ama yakınlaşmayı bilmiyor
Siz öylesine gördüğünüz birine 2 kez istek atar mısınız?
Hoslandiysam atarim
Teşekkürler merakımı giderdiğin için :)
Rica ederim sen ne istiyorsun önemli olan o onunla bişey istiyormusun
Herhangi biriyle ciddi bir şey düşünmüyorum ben :)
O zaman yüz verme umutlandirma... Seni hayal etmesine izin verme
Daha ne kadar umutlandırmayacağım :D o kadar istemediğimi belli ettim zaten
Artık ne kadar alımlı güzel ve sexysen
Sormak istedikleri vardır
Ben de bunu düşündüm
hedefine kitlenmiş ve onu istiyor ahshhshd
Bir kere daha istek atarsa alır :D ama atmaz artık ya
Konuşmaya çalışıyor bişekil
Profil fotom yok anonim hesap gibiyim ama kendi adım soyadım var, bizim mahallede oturuyor sanırım
E akıllı olmadığı için
Engelle gitsin neden ego yapıyorsun
Emin ol ego yapacak son kişi bile değilimdir
Sevismek icin
Yüzsüz
Yuzduz
umut fakirin ekmeği
Israrla takip etmek istiyordur
Abaza işte mk neyini anlamadin
:D
yoklukta herhalde
Kabul et diye
Israrla et diyor
Bilemedim