Sanaldaki erkekler sanaldaki kadınları neden basit kadın olarak görüyorlar acaba?

Basit birine benzer bi yanım yok ama hepsi öyle düşünüyo kadınlar için sanalda vakit geçirme nedenim sadece can sıkıntısı bunalım falan herşeyi geçtim engellediğim biri vardı tekrar aradı engeli kaldırdım kaldırdığıma pişman etti resmen kaba saba konuşmalar en son şıll*ık dedi bana ve ortada hiçbir neden yok normal konuştuğum Biri konuşmayalım dedikçe anlamazdan geldi ben de sonunda yine engelledim

Sanaldaki erkekler sanaldaki kadınları neden basit kadın olarak görüyorlar acaba?
Cevapla