Belki fenomensinizdir şu an. Ama olmayanlar hangisinde olmak isterdi ve neden?

Belki fenomensinizdir şu an. Ama olmayanlar hangisinde olmak isterdi ve neden?

Fenomen değil ama sevdiğim biriyle YouTube vlog kanalı açma fikri , tabi maceraları aktarmak için. şimdilik uzak gelecekte belki yakın bir hayal
Çok zor değil aslında
Burdaki bana kafi
Başka Bi yer olsa neresi olsun isterdin
İstemezdim
Cevap
15Cevap
Youtube
Sen bi ara öyleydin zaten
Fenoluk kadar psikoloji bozan bir şey yok kıskanç, düşük zekalı ve fesat insanlarla uğraşmak zorunda kalıyorsun çünkü
Hahaha çok doğru
En çok para kazandıran hangisiyse o pşatformu seçmek mantıklı çünkü fenomenliğin tek getirisi bu olabilir
Degerli görüş için teşekkürler
eskiden bunlara kimse yolda gorse selam bile vermezdi simdi kral mi oldular
Hahaha merak ettim sadece
Hiç biri bu insanlara baktıkça tiksiniyorum
Tiksinmek neden
Neden mi gerceklikten kopmuş gösterişe bogulmus sahte hayatlar izledikçe değil dusundukxe tiksindiriyir bunlarin hayati
Facede olmal isterdim amasyada
Neden
Burada olmak istiyordum oldum
Vayy güzel oldu o zaman
X, eski adıyla Twitter.
En güzel yerlerden
Kesinlikle fenomen olmak istemem.
Neden
Instagram keyifli bence ya da YouTube
YouTube çok iyi
KS bana yetiyor fenomen etiketi için. Başka platformda fenomenlik istemem.
hiçbiri
Kullanmıyor musun
Hiç birinde
Tercih mevzusu tamamen
burada
Çok zor değil
Sport
İlk kez duydum
Neden KS yok 😂
Seçenekler sunmadım ki ben, kim ne derse o 😅
Ben onu seçiyorum o zaman 😂
Çok zor değil ya aaa 😅
Hiçbirisinde
Tercih mevzusu
Hiç biri
Vardır ya birisi illa ki
Yok dostum öyle bi hayalim olmadı
Fenomen olmak istemem
Tercih mevzusu
Hiçbirinde fenomen olma istegim yok
instagramda
Neden
Onlyfans
Aa neden
Twitter /X
Neden
Çok komik olanlar da var X'te
Yutup
Tesadüfe bak, şu an YouTubede idim TV'de
Linkledin
Şaşırtıcı görüşlerde bugün, umarım denk geliriz bir gün
Kızlarsoruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar