Insanlar niye bizimle temasa geçmek istediklerinde dünya durmuş gibi davranmamızı bekliyorlar?

Bazen bir arayan geri dönüş beklemeden üst üste arayıp duruyor. Yahu o an işim var, dünyanın pause tuşu yok ki basıp seninle konuşayım? Bir kere arar geri dönüşümü beklersin..

Insanlar niye bizimle temasa geçmek istediklerinde dünya durmuş gibi davranmamızı bekliyorlar?
Cevapla