2 ay önce tanıştık ben tanıştığımız uygulamayı sileceğimi söyleyince farklı bir uygulamaya geçtik görüntülü falan konuşuyorduk?

Şimdi de WhatsAppa geçtik yorumlayın bakim sizce mantıklı mı çok telefon kullanmıyor ve aile işinden ötürü tarımla uğraşıyor o bu yıl üniversiteye gidecek ben ise seneye gidicem sonumuz nasıl olur nasıl devam ettirmeliyim

2 ay önce tanıştık ben tanıştığımız uygulamayı sileceğimi söyleyince farklı bir uygulamaya geçtik görüntülü falan konuşuyorduk?
Cevapla