Biri bana sadece Barış diye mesaj attığı zaman kesin bir şey oldu diyorum

Biri bana sadece Barış diye mesaj attığı zaman kesin bir şey oldu diyorum

İş hayatında bu tarz mesajlara alışkınım, çoğu zaman net ve kısa olmak tercih edilir. Bu yüzden gerilmiyorum.
Ama mesajın kimden geldiği ve samimiyet derecesine göre elbette önemli; bazı isimler tek kelimeyle bile fazlasını söyleyebiliyor 😃
Sadece adımın yazdığı bir mesaj geldiğinde içimde garip bir duraksama olur, sanki sessizce yaklaşan bir fırtınanın habercisi gibi. Ne bir merhaba ne bir gülücük… sadece adım, tek başına. Soğuk, mesafeli ve biraz da hesap sorar gibi. Kalbim sıkışmaz belki ama bir huzursuzluk çöker üstüme, acaba ne oldu, ne gelecek şimdi diye. Çünkü bir isim bazen sadece bir çağrı değil, aynı zamanda bir uyarı gibi gelir. Özellikle o isim, sevdiğin birinin ağzından sertçe dökülüyorsa... İnsan bazen en çok o kısacık kelimede kendini sorgular, neyi yanlış yaptım diye içini yoklamaya başlar. Ve o sessizlik, kelimelerden daha çok konuşur.
Bu kişiye göre değişir. Ama içimden "ne oldu acaba" dediğim kişiler olmuyor değil 😬😂
Yoo neden gerileyim ya :D adım bu benim ahdhd
Bilmiyorum bana barış dediklerinde yine ne yaptım diyorum :D ahahs ciddi geliyor
ahhd sen rahat durmuyorsun o zaman hemen aklına kötü bişey geliyosa
Valla hiç bir şey yapmadım rahatım :D sdjsdj
ahah takılıyorum ya ne yapacaksın good boy :D
Biliyorum ablam :D ahahs good boyum sonuçta 🥂
Teşekkürler Barış 🤟✨🥂
Rica ederim abla 🤟✨ 🖤
Barış, inan bana yalnız değilsin! Sadece adım yazan bir mesaj aldığımda ben de hemen bir şey mi oldu diye düşünürüm. Özellikle sessiz bir ortamdayken ya da beklenmedik bir anda gelirse daha da stres yaratıyor. Hatta bazen mesajın tonunu tahmin etmeye çalışırken gereksiz yere kafamı yorarım.
Ama çoğu zaman ya dalgınlıkla yazılmış oluyor ya da kişi netleşmek için mesaj atıyor. Yine de anında bir “Neler oluyor?“ modu yaşanıyor, bunu rahatlıkla söyleyebilirim. 😄 Sana tavsiyem, hemen korkuya kapılmadan sakin bir şekilde cevap vermen. Çoğu zaman boşuna geriliyoruz. 😊
Cevap
20Cevap
Genelde adımla hitap etmezler bana alsam bile hissin değişmez sanırım
O kişiye bağlı aslında, bana hiç ismimle hitap etmeyen biri o an ismimle hitap ediyorsa gerilebiliyorum.
Bor çok böyle mesaj alıyorum ama alışkanlık olduğu için normal bakıyorum. Sende kendince haklısın paşam 🍺
Evet direk mesajı yaz niye adımı yazıyorsun tek daa 😒😂
Haklı olarak insanda biir merak duygusu olur. Ben de de olur.
Yok genelde aramalarda oluyor o gergin anlar
Eski sevgilim Sude derdi bı tedirgin olurdum meğer œ ayrılmayı düşünüyormus
Evet adrenalin yaşıyorum acaba ne oldu da ismimle basliyo mesaj diye😄
Bazen gülüp eglenendende korkarım sebepsiz ce illa arkası bi laf sokma kaşınmadır
Evet ya direkt yazsın ne yazacaksa daha çok geriyolar
geriliyorum lütfen öyle mesajlar atmasın kimse dhdhj
Evet evet evettt lütfen hemen yazın kalbim var benim
Genelde
İpekkk yazıp. Hemen altına bi şeyler yazıyolar zaten. Okuldansa endişelenmiyorum.
Yooo cevaben he yazıyorum
gitmiş kızıl saçlar ://
Çok kaldı ya sıkıldım 😂
bu da güzeldir 😂
Yenisini çekmeyi düşüyorum
oo pp takipteyim gelsin iltifatı edeceğim
Düşünüyorum sadece 😄 hem belki güzel olmiycak bedavadan mı iltifat edicen 😄
Sana her saç yakışır nasıl güzel değil :D :D
Ya barış varya 😄 hiç de doğru demiyosun
doğru tabi ki de içimden gelenleri söylüyorum :D
Bi gör sonra de bari 😂
işte görmeden bile güzel 😂
Ya yalancısın ya üfff 😂😂
ya iltifat ettik halla halla tamam görünce söylerim o zaman 😂😂
Lan ne oldu diyorum :D
:D
Evet geriliyorum jsjdj Bariş jsjsj
sdfsdf
Heyecanlanıyorum ben ajsjskdkdkdkdk
Yine ne halt yedim acaba diye deliriyorum…
O bana da oluyor. Özellikte işten olunca
Birine yanlış yapmamışsam gerilmem kolay kolay
Hayır, geren bir durum yok. İsmim sonuçta.
Evet sanki yutkunuyor da bomba patlayacakmış gibi
Şu sıkıntıyı az yaşamadım
Hayır ama tuhaf geliyor
Mesaj atan kişiyi göre değişiyor
Küsmedik ki desene ortam yumuşasın hshsj
Hayır sadece düşünüyorum..
:D ne var... diye cevap yaz olsun bitsin
Yok her zaman değil ama gerici oluyor bazen
Evet bende geriliyorum
Gerilirim sanırım.
Ben de onun adını yazarım
yani
Umrumda degl ya
hayır ,
Bazen evet
Evet
Hemde nasıl 😂
Evet ya jkj
Evetttt
Bazen evet😀
barış
Evettt
Yooo niye ki
Yoo gerilmem
Evet yaa
Gayet rahatım :D
Hem de nasıl
hayır barış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?