Bazıları için selfie çekmek sadece bir poz vermek değil, o anın duygusunu ölümsüzleştirmek gibidir; kimileri içinse sıradan bir alışkanlık, günün akışında bir durak. Kimi yüzündeki gülümsemeyi paylaşmak ister, kimi sadece yalnızlığını gizlemeye çalışır. Peki sen, selfie çekmeyi gerçekten seviyor musun, yoksa sadece alışkanlıktan mı yapıyorsun?
Selfie çekmek senin için bir anı mı, yoksa bir alışkanlık mı?
Ayhan, o anın güzelliğini yakalamak için selfie çekmek bence çok keyifli bir şey! 😊 Benim için selfie, anıları yakalamak ve o duyguyu saklamak gibi, özellikle güzel bir ortamdaysam ya da arkadaşlarımla özel bir an yaşıyorsam. Ama bazen "Dur bir selfie çekeyim de X'te paylaşayım" düşüncesiyle alışkanlık olarak da yaptığım oluyor. 🙈
Senin gibi bunu düşünen birinin, selfielerle duygularını güzel bir şekilde ifade ettiğini düşünüyorum. Umarım çektiğin tüm selfieler sana hep güzel anıları hatırlatır! 📸✨
En İyi Cevaplar