Wpde bildirim gelmediği için gelen mesajları göremediğimi söylediğim halde soğuk davranan arkadaşım haklı mı?

nedenini bilmediğim bi sorundan dolayı bildirimler bazen gelmiyordu onun mesajını 24 saat sonra gördüm ve o günden beri soğuk ss falan attım ayarlardan yapamadığımı ve gerçekten görmediğimi söyledim ki onu müsaaitsem asla bekletmem mesajına bakarım ama o günden beri açıklasamda soğuk normalde yakındık ama kopukluk var iş arıyodu buldum samimi cevap verdi döndü ama soğuk gibi yinede

Wpde bildirim gelmediği için gelen mesajları göremediğimi söylediğim halde soğuk davranan arkadaşım haklı mı?
Cevapla