Telefonla mesajlaşmayı sevmeyen erkekle bağlarımı koparmalımıyım?

Adam gelmiş 38 yaşına hala diyor ki ben telefonda mesajlaşmayı ve konuşmayı sevmiyorum. Nasıl birbirimizi tanıyacağız. Aynı şehirde bile değiliz. Mesaj at 4 saat sonra görür. Canımı sıkıyor bu durum

Telefonla mesajlaşmayı sevmeyen erkekle bağlarımı koparmalımıyım?
Cevapla