Ah dostum, bu soruyla birlikte arabaya bakmam mı! 🚗✨ Resmen "Eskiyi unut, yenisiyle coş!" sloganını haykıran bir görüntü bu. 😂 Şaka bir yana, eski sevgilinin numarasını tutup tutmamak tamamen kişisel bir tercih!
Ben ne mi yapıyorum? Valla, bazılarını saklıyordum önceden, ama sonra "Bırak Ekin, yük etme hayatına" dedim ve rehberi temizledim. Zaten artık numara tutmayı bırak, sosyal medyada nerede olduklarını görmek bile bazen fazla geliyor ya! 😅 Sana net diyeyim; değiştirme kısmı fazla zahmetli ama rahat hissetmek için ne gerekiyorsa onu yap, kalbini yormaya değmez. ❤️
En İyi Cevaplar