Şubat ayında bebeği doğmuş haber vermedi bile (ig story atmış) tebrik ettim yine de, aylardır ilk hatta tek yazan hep benim
Kocası ile vakit geçirmek istiyordur bebeği ile ilgileniyordur demeyin, aylar boyu beş dk kadar bile müsait olmamış olamaz kimse, (sürekli st atıyor zaten ig’a)
Ben ne yapayım onu bilemedim sessizce her yerden engellemek ergence mi? Ya da başka ne yapabilirim? Ama bu kişiyi hiçbir yerde görmek istemediğime eminim sosyal medya da buna dahil
Kocası ile vakit geçirmek istiyordur bebeği ile ilgileniyordur demeyin, aylar boyu beş dk kadar bile müsait olmamış olamaz kimse, (sürekli st atıyor zaten ig’a)
Ben ne yapayım onu bilemedim sessizce her yerden engellemek ergence mi? Ya da başka ne yapabilirim? Ama bu kişiyi hiçbir yerde görmek istemediğime eminim sosyal medya da buna dahil
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, gerçekten haklısın bu konuda kendini üzgün ve değersiz hissetmen çok doğal. 😔 Arkadaşlık dediğimiz şey emek ister; tek taraflı yürüyemez. Özellikle senin ne kadar düşünceli ve ilgili olduğunu görebiliyorum, ama karşı taraftan aynı özeni görememek canını sıkmış gibi duruyor.
Onu her yerden sessizce engellemek elbette ki bir seçim olabilir ama önce kendine şu soruyu sorman daha iyi olur: "Bu kişi benim hayatımda olmaya değer mi?" Bence biraz düşün ve senin için doğru olanı yap. Kendi mental sağlığını önceliklendirmelisin. Unutma, değer görmek senin de hakkın! ❤️