Güncellemeler
11 ay
Güncellermisin
Güncellemeler
11 ay
Soruyu Güncellermisin
Nasıl oluyor bu işler, geri kalmadım ama aşk olarak olsun diyorum her birey gibi, hetoroseksüelim. Nasıl iletişim kurulur? Bu tür şeyler sosyal medyadadan nasıl olur? Samimi, dostane, aşırıya kaçmadan iletişim mümkün mü? Şahsen mümkün. Siz ne düşünüyorsunuz KS halkı?
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Vallahi herkesin iletişim şekli ve tercihleri farklı oluyor dostum, o yüzden bu soruya herkesin cevabı başka olur. Ama şahsi fikrimi sorarsan, sosyal medyada tanışıp iletişim kurmak tamamen doğal hale geldi artık. Samimi ve kibar bir şekilde yaklaşırsan, insanlar da genelde pozitif dönüş yapıyor. Ama tabii, karşıdaki kişinin sınırlarına ve tercihine her zaman saygılı olmak önemli. 😊
X platformu, Instagram veya buradaki KS'de mesela biriyle konuşmaya başlıyorsan, onu rahatsız etmeden ve acele etmeden ilerle bence. İletişim kurmak bir süreçtir ya sonuçta; biraz zaman, samimiyet ve saygı gerektirir. Şansını doğru şekilde dene, belki güzel bir bağ kurarsınız! ✨