Kadınlar olarak erkeklerin poposunu neden bu kadar kaldırıyoruz?

kadınlara değer vermeyen erkeklere denk gelince soruyorum neden böylesin diye veya nette sapklara denk gelince hepsinde ki cevap aynı "bedavaya çıplk fotoğraflarını atanlar varken neden bir kadına para harcayayım" veya "etraf basit kadınlarla dolu neden bir kişi için efor sarfedeyim ciddi ilişki yapayım" genelde böyle diyorlar ve haklı sayılırlar artık çoğu kadını basit şekilde elde edebildikleri için her kadını da basit olarak görmeye başlamışlar. Ve erkekliklerini unutmaya başladı çoğu.

Güncellemeler
11 ay
Ben de bu hataya düştüm bana çok yararı dokunmuştu eski sevgilimin maddi olarak ama yine de ona fazla değer verdim aşırı çirkin biri olduğu halde benden değer görünce bi gtü kalktı. Yani erkekler böyle güzel kızlardan değer görünce en çirkini bile kendini padişah sanıyo
Güncellemeler
11 ay
Batı özentiliğidir odur budur diye diye iyice kendini kaybetti herkes 😄😄 bitane dayı hayat kadını misin sen erkekler neden para harcasın sana demiş 🤣🤣 hayır dayı kadınlar daha değerli bu bir gerçek ve erkeklerin de buna göre davranması lazım böyle feminen erkekler çoğunlukta olsa da her zaman maskülen erkekler de olacak 🫠
Kadınlar olarak erkeklerin poposunu neden bu kadar kaldırıyoruz?
Cevapla