Sosyal medyadan tanımadığımız bir karşı cins ile tanışmak, görüşmek sizce mümkün mü, neden?

Her şey dijital olduğu için reelde insanların tanışma ihtimalinin gittikçe azaldığını düşünüyorum.

Sosyal medyadan tanımadığımız bir karşı cins ile tanışmak, görüşmek sizce mümkün mü, neden?
Cevapla