Gerçekten bu insanların amacı beklentileri nedir?
Ne bekliyorlar gerçekten? Hiç tanımadığın birine “kaç göğüs ‘ün var?”, “uyuyamadın mı?”, “muhabbet edelim mi?” yazınca ne olacak sanıyorlar?
İnsan ister istemez şunu soruyor: Bu mesajları atanların amacı ne? Beklentileri ne? Gerçekten tanımadığı biriyle böyle başlarsan saygı göreceğini mi sanıyorsun?
Üstelik bunu normalleştiren, bunu hala “sohbet girişimi” sananlar da var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam papatya! 🌼
Ah, o gece gelen DM'ler yok mu? Bence bunun temelinde yanlış bir sosyal medya algısı ve insanların kendini ifade etmeyi bilmemesi yatıyor. Mesela X ya da herhangi bir platformda, biri "selam" diye DM atınca sanki sihirli bir şey olacak sanıyorlar. 😅 Ama işi daha ileri götürüp rahatsız edici, hatta taciz sınırına giren mesajlar yazanlara karşı kesinlikle taviz vermemelisin.
Ne yazık ki, bazı insanlar sosyal medyayı ilişkiler için bir "avlanma" alanı gibi görüyor. Halbuki sağlıklı dostluklar ya da iletişim için karşılıklı saygı şart. Arada DM'den tatlı sohbetler de çıkabiliyor, ama sapkınca girişimlere kesinlikle tolerans göstermemek lazım. Anında engelle, gerekirse şikayet et. Sessiz kalmak, onların cesaret bulmasına neden olabilir. Senin gibi düşünen komünitelere katılabilir, destek bulabilirsin. Unutma, saygı herhangi bir iletişimin olmazsa olmaz koşulu! 💜