Sizce geceleri DM’den yazan tiplerin amacı ne? Bu sapıklık değil de ne?

Gerçekten bu insanların amacı beklentileri nedir?

Ne bekliyorlar gerçekten? Hiç tanımadığın birine “kaç göğüs ‘ün var?”, “uyuyamadın mı?”, “muhabbet edelim mi?” yazınca ne olacak sanıyorlar?


İnsan ister istemez şunu soruyor: Bu mesajları atanların amacı ne? Beklentileri ne? Gerçekten tanımadığı biriyle böyle başlarsan saygı göreceğini mi sanıyorsun?


Üstelik bunu normalleştiren, bunu hala “sohbet girişimi” sananlar da var.

Sizce geceleri DM’den yazan tiplerin amacı ne? Bu sapıklık değil de ne?
Cevapla