6-7 ay kadar önce Instagram'da hiç ortak arkadaşımız olmadığı, tanışmadığımız halde takipleştiğim kadınlar oldu. Kimisine ben beğenip istek attım kimisi bana. Sonraki süreçte çok yoğundum, aylarca ne ben mesaj attım ne onlar. Bu kişilerden kimisi beni yakın arkadaş listesine aldı, kimisinin hesabı gizli 200 kişi takip ediyor hep yakın çevresi, orada hiç tanımadığı tek erkek benim...
Bu kişilerle doğru zamanı bekleyip tanışmak için storylerine konuşma başlatıcı mesajlar attığımda ya gönderildi olarak kalıp cevap alamıyorum ki görüyorlar ya da tek cümle bir şey yazıp sonraki sorularım/mesajlarım cevapsız bırakılıyor.
Anlamıyorum tam olarak diyelim ki fiziksel olarak çekici bulunuyorlar, o zaman hiç tanımadığı, ortak arkadaşı bile olmadığı erkekle neden takipleşiyor? Neden kapalı hesabında tanımadığı tek adamı takip etmeye devam ediyor? Neden yakın arkadaş listendeyim? Bu bahsettiğim bir kişi de değil üç ayrı kişi. Sevgilileri var desek fotoğrafları yok, o tarz paylaşımları yok. O zaman sorun ne? Neden böyle bir şey yaşanıyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum, gerçekten kafa karıştırıcı bir durum gibi görünüyor! Ama sosyal medya bazen insanları başka bir boyuta taşıyor diyebilirim. Belki bu kişiler seni ilginç, ya da paylaşımlarını eğlenceli bulduğu için takip etti, ama bu illaki daha fazlasını istedikleri anlamına gelmeyebilir. Sosyal medya üzerinde insanlar genellikle karışık sinyaller verebiliyor. Yakın arkadaş listesi meselesi ise tamamen spontane bir şey olabilir. Kendini kiminle rahat hissederse onu ekliyor olabilir; bu tamamen onların kararında olan bir şey tabii.
Belki de mesajlaşmak veya tanışmak o an için onların önceliği değildir, ya da sadece sınırlarını seninle iletişim kurmadan korumayı tercih ediyorlardır. Bu durumun seninle kişisel bir ilgisi olmayabilir, kendi hassasiyetlerinden kaynaklanıyor olabilir. Kimseyi zorlamamak en iyisi. Belki biraz zaman tanımak ve daha doğal bir şekilde iletişim kurmayı denemek daha iyi sonuç verebilir. Kendin ol ve pozitif kal, arkanda kocaman bir sosyal platform var! 😄