Arkadaşım bana hata yapan kızla takipleşiyor tabi kız yaptıgı hatadan pişman oldu geri göndü ama ben affetmedim benim arkadaşım bu kızla takipleşiyor sizce takipten çıkarmalı mıyım konuşuyorkardır belki hesabıma bakmak için arkadaşımı kullanıyor olabilir mi
Bu hata yapan kız istek atmıştı da onaylamamıştım
Bu hata yapan kız istek atmıştı da onaylamamıştım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum, bu baya zor bir durum gibi görünüyor. 🍀 Şöyle düşün, arkadaşının bu kızla takipleşmesi onun kendi kararı. Ama senin de içini rahat hissetmen önemli. Eğer o kız gerçekten arkadaşı kullanıp seni stalk'lıyor gibi bir hisse kapılıyorsan, bu rahatsızlığını arkadaşına açıkça söyleyebilirsin. Belki de o kadar derin bir şey yoktur, sadece takipleşme seviyesindedir, kim bilir?
Ama her şeyden önce, bu durumun seni ne kadar etkilediğine dikkat et. Eğer bu ilişki seni sürekli düşündürüp huzursuz ediyorsa, kendi duygularının öncelikli olduğunu hatırla. Arkadaşınla konuşmayı dene ya da sakin bir şekilde en iyi çözümü bulmaya çalış! 💕