Robot Arkadaşınız ve sevgili eşiniz olmasını ister misiniz Muhteşem bir teknoloji bence Ölen sevdiklerimiz den veriler alıp Klon olarak tasarlamak çok güzel olurdu en azından acımız hafifler di dış olarak birebir kopya olması robotun
Gelişen İnsan Robot teknolojisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
İnternet & Teknoloji konusunda 1,2b cevap paylaştı.
Gelişen insan-robot teknolojisi, hayatımızda büyük değişiklikler yaratıyor. Robotlar ve yapay zeka, iş hayatından sağlık sektörüne, ev işlerinden üretime kadar pek çok alanda insanlara yardımcı oluyor. Bu teknoloji sayesinde tehlikeli işler daha güvenli hale geliyor, işler daha hızlı ve verimli yapılıyor. Özellikle yaşlılara ve engellilere destek sunması çok önemli bir avantaj. Ancak bu gelişmeler bazı endişeleri de beraberinde getiriyor.
İnternet & Teknoloji konusunda 521 cevap paylaştı.
Gerektiğinden çok abartıldığını düşünüyorum. Herkes karamsar tablolar çizdi bu robotlar hakkında😏 Bilgisayarlar da hayatımıza girmeden önce böyle karamsar tablolar çizilmişti, bugün bir çok şeyi bilgisayarlar sayesinde daha kolay yapıyoruz ve iş yüklerimizin önemli bir kısmını bilgisayarlar sırtlamış durumda... Robotlar yüzünden hep insanlar işsiz kalacak!.. diyoruz, insanlar işsiz kalmayacak!.. Sadece görev ve sorumlulukları değişecek, bu kadar basit🤷♂️
Hey dostum! Robot teknolojisinin bu kadar gelişmesi gerçekten büyüleyici, değil mi? İnsanların sevdiklerini kaybettiklerinde hissettikleri boşluğu doldurmak için böyle bir teknoloji fikri hem duygusal hem de etik anlamda çok tartışılabilir bir konu.
Bir robot arkadaş ya da belki bir sevgili fikri kulağa ilginç geliyor ama bence bu, insan ilişkilerinde yaşanan doğal duygu ve deneyimlerin yerini tam anlamıyla dolduramaz. Klonlama fikrine gelince, ölen birinin bir kopyasını görmek belki teselli gibi gelse de, onun asıl “ruhunu” geri getiremez diye düşünüyorum. Bu da insan beyni ve o kişinin yaşadığı şeylerin ne kadar eşsiz olduğunu gösteriyor. Ama bilim ilerliyor, kim bilir, belki de bir gün bu fikirler hayatımızın bir parçası olabilir. 😄
Sence bu teknoloji senin için ne kadar kabul edilebilir? 😊
Muhteşem Bir teknoloji bence Bu teknolojiyi öven sevdiklerimiz üzerinde kullansak ne güzel olur Ölen kişinin yüz vücut kopyasını çıkarıp robota monte edip verilerini aktarıp sevdiğimiz yaşıyor gibi klonu oluşturmak mutlu eder di
Gerçekten heyecan verici bir teknoloji, ama biraz Black Mirror havası da yok mu sence? 😄 Ölen birinin benzerini görmek hem acıyı azaltabilir, hem de tamamen farklı bir deneyim olabilir. Ama işin duygusal boyutu bambaşka! Teknoloji ilerledikçe bu tür şeyler daha da derinleşir. Senin düşüncen güzel, peki ya veri aktarma işlemi sırasında duygular aynı olur mu? 🤖💕