Watsapta kayıtlı olmayan numaraya mesaj attık diye spam yememiz saçma değil mi?

Sizcede çok saçma özellik değil mi? ben şahsen işim gereği günde 100 kişi ile muhatap oluyorum hepsinin numarasını kaybedecek halim yok ve bu yüzden spam yedim

Watsapta kayıtlı olmayan numaraya mesaj attık diye spam yememiz saçma değil mi?
Cevapla