Şimdiye kadar kullandığınız en rezalet , en berbat telefon hangisiydi?

Görüp kullanan , ya da aldığınıza pişman olduğunuz. ismini dahi duymak istemediğiniz telefon var mı? Su zamana kadar general Mobile ve redder kadar rezalet bir tel görmedim. general Mobile lisede kullandım berbat redder zaten yakından tanıdıkta gördüm çöp içeriği herşeyi.
Şimdiye kadar kullandığınız en rezalet , en berbat telefon hangisiydi?
Şimdiye kadar kullandığınız en rezalet , en berbat telefon hangisiydi?
Cevapla