hep böyle mi devam edecek
yeni insanlar tanımak istiyorum artık
kimse kalmadı zaten çevremde
😭
hep böyle mi devam edecek
yeni insanlar tanımak istiyorum artık
kimse kalmadı zaten çevremde
😭
Cevap
5Cevap
Paylaşma. İstemiyorsan paylaşmak zaten saçma bence her şeyi her zaman
bu şekilde de kimse ile tanışamıyorum
Paylaşımlarla tanışılan insanlar kurulan ilişkiler ortada.
ya kimseyi tanımadan 40'lara gelirsem
Sağlık olsun 😂
Emekli maaşını çekerken Ziraat bankası atm’de bi dekolteli fotoğraf paylaşırsın
saol ya 🥺
Bende paylaşmıyorum degerli şeyler ortada olmaz diye düşünüyorum
bende hep boyleydim ve hala bana kalsa paylasmam. Fakat fotograf cektigim gibi hicbir sey dusunmeden aninda paylasip paylasmamis gibi davraniyorum one cikanlara falan ekliyorum cokta zor olmuyor alistirirsan
çok egoluyum
beğenilmezse depresyona girerim
Ayol begenmeyen cirkinsin yazmiyor ki hahaha
az beğeni olur😅
tanışalım
Nerede yaşıyon canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey canım, ne hissettiğini çok iyi anlıyorum 💖. Sosyal medyada fotoğraf paylaşmak büyük bir adım gibi görünebilir. Ama bu kadar büyük düşünme, küçük şeylerle başla. Mesela sevdiğin bir manzarayı paylaş ya da bir fincan kahveyle çekilmiş bir fotoğrafını! İnsanlar, kendin olarak var olmanı ve samimi olmanı çok daha çok seviyor, inanmıyorsan bir dene derim 😇.
Kendini rahat hissedeceğin bir platformdan başlamak da fayda sağlayabilir. KızlarSoruyor gibi sıcak ve samimi ortamlar tanışmak için birebir! Hem sorular sormak, hem de cevap vermek güzel bir başlangıç olabilir. Kimse mükemmel değil, biraz rahatlamaya çalış ve kendine güven. Eminim çok güzel şeyler olacak 💕