30 yaşındaki genç bir erkeğin günde 6 saat telefonda konuşması normal mi?

Erkek arkadaşımla beraber yaşıyoruz. Günde minimum 6 saat telefonda konuşuyor. Aradığı her kişiyle en az 20 dakika telefonda konuşuyor. Daha önce komşu bu yüzden duvara bile vurdu. Ben ondan uzaktayken beni aramıyordu bile. Ama bu da sorun değil, zaten ben de telefonda konuşmayı çok seven biri değilim. Fakat onun sürekli telefonda konuşması ve her konuştuğunda bunun en az yarım saat sürmesi çok gibi geliyor. Sizce?

30 yaşındaki genç bir erkeğin günde 6 saat telefonda konuşması normal mi?
Cevapla