Merhaba arkadaşlar beni engelleyen eskimin ablasını takip etmek ne kadar doğrudur?

Yaklaşık 2 ay önce Suriye’de yaşayan nişanlımın yanına gittim. Ailesiyle tanıştım, evlerinde kaldım.
Ama ilişkimiz çok kötü bitti. Bana tokat attı, büyük bir tartışma yaşandı. Ben o anın üzüntüsüyle ağlayarak yüzüğünü attım ve Türkiye’ye geri döndüm.
O günden beri beni her yerden engelledi. Ne bir özür geldi, ne de bir açıklama. Ablaları o anlara şahit olmalarına rağmen sessiz kaldılar.

Şu an hâlâ ablası beni Instagram’da takip ediyor, ben de onu Bu sessizlik beni çok kırdı.

Sizce hiçbir şey demeden sessizce mi takipten çıkmalıyım?
Yoksa kırgınlığımı belirten bir mesaj yazıp öyle mi bırakmalıyım?

Ayrıca hala bu kişinin etkısındeyım çıkmak unutmak istiyorum?
Merhaba arkadaşlar beni engelleyen eskimin ablasını takip etmek ne kadar doğrudur?
Cevapla