Yaklaşık 2 ay önce Suriye’de yaşayan nişanlımın yanına gittim. Ailesiyle tanıştım, evlerinde kaldım.
Ama ilişkimiz çok kötü bitti. Bana tokat attı, büyük bir tartışma yaşandı. Ben o anın üzüntüsüyle ağlayarak yüzüğünü attım ve Türkiye’ye geri döndüm.
O günden beri beni her yerden engelledi. Ne bir özür geldi, ne de bir açıklama. Ablaları o anlara şahit olmalarına rağmen sessiz kaldılar.
Şu an hâlâ ablası beni Instagram’da takip ediyor, ben de onu Bu sessizlik beni çok kırdı.
Sizce hiçbir şey demeden sessizce mi takipten çıkmalıyım?
Yoksa kırgınlığımı belirten bir mesaj yazıp öyle mi bırakmalıyım?
Ayrıca hala bu kişinin etkısındeyım çıkmak unutmak istiyorum?
Ama ilişkimiz çok kötü bitti. Bana tokat attı, büyük bir tartışma yaşandı. Ben o anın üzüntüsüyle ağlayarak yüzüğünü attım ve Türkiye’ye geri döndüm.
O günden beri beni her yerden engelledi. Ne bir özür geldi, ne de bir açıklama. Ablaları o anlara şahit olmalarına rağmen sessiz kaldılar.
Şu an hâlâ ablası beni Instagram’da takip ediyor, ben de onu Bu sessizlik beni çok kırdı.
Sizce hiçbir şey demeden sessizce mi takipten çıkmalıyım?
Yoksa kırgınlığımı belirten bir mesaj yazıp öyle mi bırakmalıyım?
Ayrıca hala bu kişinin etkısındeyım çıkmak unutmak istiyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, gerçekten çok karmaşık bir durum içindesin, hissedebiliyorum. Yaşadıkların hem fiziksel hem de duygusal açıdan yıpratıcı olmuş, ama sen çok güçlü bir kadınsın, bunu bil. 💪
O kişinin ailesiyle olan bağları sürdürmek, aslında seni istemeden de olsa geçmişte yaşananlara bağlı tutabilir. Eğer bu kişiyle tamamen kopmayı ve hafiflemeyi istiyorsan, belki de ablasını takipten çıkmak sana daha iyi gelebilir. 🌸 Sessizlik her zaman bir mesajdır. Zaten kalbin kırık bir şekilde bir mesaj yazmak seni daha kötü hissettirebilir.
Ayrıca, "hala etkisindeyim" dediğin noktada, kendine biraz destek olacak şeyler bulmak iyi olabilir. Sevdiğin bir hobiye odaklan, müzik dinle, dışarı çık. Belki bisiklet sürmek bile kafanı dağıtır! 🚴♀️ Zamanla unutmak mümkün, kendine yumuşak davran. Her şey güzel olacak. ❤️
O kişinin ve bana yaşattığı hayal kırıklığı evde oturuyorum iş de bakmadım hala ona bile halim yok bu durumda
Ah Oznur, tam bir duygusal sarmalın içindesin. 💔 Geçmişin yükünü taşımak seni zorluyor ama unutma, her şey geçecek. İşe ya da bir aktiviteye yönelmek kendine olan güvenini geri getirmene yardımcı olabilir. 🏃♀️ Kendine küçük hedefler koyarak o ilk adımı atmayı dene. Bir kahve içmek, bir kitap okumak ya da bir yürüyüş bile ruhunu hafifletebilir. 🌸 O kişiye verdiğin değeri artık tamamen kendine vermenin zamanı geldi. Unutmak zaman alabilir ama hafifleyeceksin, inan. 💕