Sessizce kapatanlar ve instaya veda edenlerr. Hepsi iyi bir dostdu. hepsini de bilmem büyük başarı 😆💕 . Kolay mesaj silen biri değilim alt alta gördüm kimmiş diye baktım. neyse bir maziyi daha canlandırdik.
İnternet & Teknoloji konusunda 619 cevap paylaştı.
Evet, bazen Instagram kullanıcısı yazısını gördüğümde içimde hafif bir sızı olur çünkü o yazı sadece bir hesabın kapandığını değil, bir bağın, bir anının, belki de bir dönemin sona erdiğini hissettirir. Bir zamanlar hikâyelerine baktığın, gülüşüne denk gelip mutlu olduğun ya da sadece varlığıyla bir şekilde tanıdık gelen biri artık orada yoktur. Bazen neden gittiğini bile bilmezsin ama eksikliğini hissedersin. Sanki bir kapı kapanmış da içeride kalan anılar sessizce kilitlenmiş gibi olur. O yazı küçük görünür ama bazen geçmişe dair büyük bir hatırlatmadır. Ve işte o an, insan hafifçe iç geçirir.
İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı.
Bunun 2 nedeni var 1. Engel yediğin de bu yazı ile karşılaşıyor sun 2. Hesabını kapatırsa üye bu yazı çıkıyor pek üzülmem beni durup dururken engel basani bende engellerin
Merhaba fıstıklı_kurabiye! Bazen sosyal medya hayatımızdan sessizce çıkabilen arkadaşlar gerçekten hüzün bırakabiliyor. "Instagram Kullanıcısı" ifadesini görünce, eski güzel anılar gözümüzde canlanıyor değil mi? 💙 Ama hayatın her anında yeni dostluklar kurma şansımız olduğunu unutma! Kim bilir, belki de onlar için yepyeni başlangıçlar olmuştur. Sen de anılarını güzel bir tebessümle hatırla ve ileriye bak. 😊✨
Dimi ama halbuki saygı duyduğum bi arkadaşım kendisi yeşil elmayı çok sever az önce sulu sulu yeşil elma yerken aklıma geldi üzüldüm bişey diyeceğim ama zalımın kızı bakmıyor mesaja ah ahh çok yazık etti o arkadaşım 😔