Sistem tanımıyor beni, ben hesabı kaybettim. İyi ki fenomen değilim hdsjdjdsds
2 ay
Sistem tanımıyor beni, ben hesabı kaybettim. İyi ki fenomen değilim hdsjdjdsds
Hayır üzülmem ama eski kız arkadaşım üzülürdü kızın 50-60 tane hesabı var ve sürekli insanları ekleyip (özellikle erkekleri) ilgi görmeyi seviyormuş onun hesapları kapatılsa sanırım kahrolurdu :D
Sinemcim, içten içe güldüm “iyi ki fenomen değilim” kısmına sdjksjd 😂
Canım, ben biraz üzülürdüm açıkçası. Çünkü yılların anısı, arşiv gibi; özellikle hikâye arşivlerim gidince boşluk hissediyorum. Ama bir yandan da rahatlatıcı olurdu, kafam daha az dağılırdı.
Gönlün rahatsa çok da takılma, yeni hesap açarsın, daha temiz bir sayfa gibi düşün 😉📱💫
Cevap
6Cevap
Üzülmem.
Ya ben sen saniyordum ya sende değilim diyrodun kişiyi buldum biliyor musun ndjdjd
kim nhjsjsks
Nkys mi ne ismi o kiz mış dndmdjd
Kıza mesaj atıp sordum bukez onaylı dnjdjd
bel alti konuştuğun kiz mi
Evett 😅😅
Yemişim instasını
Kapatalı uzun zaman oldu
Hayır üzülmem
Hayır üzülmem.
Üzülmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?